Спечелени, притежавани и платени медии: как те влияят на вашата кампания в социалните медии

Социалните медии, повече от всякога, се превърнаха в централен маркетингов инструмент за повечето, ако не и за всички организации. Това е нагласа на повечето играчи в индустрията, включително клиенти и маркетинг гурута, за които връзките с обществеността и грижата за клиентите са от ключово значение за успеха на организацията.

Маркетолозите са разширили своите техники, за да включат спечелени, притежавани и платени медии в целия маркетингов микс. Спечелените медии обикновено са канал, в който компанията или организацията се рекламират чрез PR кампании.

Собствената медия е директна връзка към аудиторията и клиентската база чрез средства като лични уебсайтове, блогове, фейсбук страници и т.н., докато платената е реклама чрез канали, които изискват плащане, като например телевизия.

Този бързо променящ се маркетингов микс и непрекъснато нарастващата нужда от PR изискват много време за планиране и изпълнение, за да даде резултати. В много отношения и тези три канала оказват влияние върху вашата кампания в социалните медии.

Собствена медия

Най-важната цел на повечето агенции е да се опитат да свържат тези три форми на маркетингови кампании и да получат някакъв контрол върху тях. Собствената медия е изцяло под контрола на организацията и следователно може да се използва напълно за насочване на необходимия клиентски трафик до мястото, където се изисква.

Компаниите контролират това, което се публикува в техните канали в социалните медии. Канали като блогове, уебсайтове и други канали като Facebook и LinkedIn помагат за изграждането на дългосрочни взаимоотношения с целеви ниши.

Основното предимство на тази форма на медия е контролът върху посланието и преките отношения с клиентите. Собствената медия е изключително важна за социалното публикуване с оптимизирано съдържание.

Платени медии

Рекламата винаги е била ефективен маркетингов метод и предпочитан от повечето маркетинг агенции. В миналото платените медии обикновено се свързваха с реклами за телевизионно излъчване. Въпреки това, с появата и постепенното разрастване на социалните медии, се наблюдава преминаване от тази форма на реклама към платена реклама в търсачките и спонсорирани рекламни разположения.

В миналото телевизията е имала национална аудитория, но социалните медии имат глобално присъствие и аудиторията се умножава почти стократно. Той създаде връзка между платени медии и притежавани медии, така че скъпите телевизионни реклами могат да се използват за турбо зареждане на вирусни реклами в социални сайтове като YouTube.

Спечелени медии

Спечелената медия е пряк резултат от навременни и прецизно проведени кампании в платени и притежавани медии. Този канал се генерира чрез инвестиции за връзки с обществеността, които са насочени към бъдещи клиенти и клиенти, като същевременно създават осведоменост за услуга/продукт.

Този канал стимулира ангажираността и взаимодействието на потребителите по същия начин, по който социалните медийни мрежи и общности стимулират печеливши разговори. Създаването на неконтролиран разговор в потребителските кръгове се случва по собствена воля.

В PR средите спечелените медии се считат за светия граал на кампаниите в социалните медии. Той се следи отблизо и се подхранва от платени и притежавани медии. Не може да се принуди. Потребителските ретуитове и вирусност могат да бъдат спечелени само и това е пряк резултат от платени и притежавани медии.

Тази комбинация заедно създава хоризонтален слой, който докосва всеки аспект от бизнеса за придобиване, грижа и задържане на клиенти. Същите показатели, с които тази комбинация работи в традиционните медии, в момента се прилагат в социалните медии с още по-голямо въздействие, както е изразено по-горе.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Related Posts
Category
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit eiusmod tempor ncididunt ut labore et dolore magna